سوسک‌کش قهرمان

سوسک‌کش قهرمان

این اسم یک سم سوسک‌کش است که اگر من هم به جای مامان دیده بودمش حتما به خریدنش ترغیب می‌شدم.

به اعتقاد من نام یک کالا بخشی از خود کالا است و حتی می‌تواند تبلیغ‌کنندۀ آن هم باشد.

نام یک کالا در ذهن مخاطب یک معرفی‌نامه هم هست. یعنی اگر می‌گویید سوسک‌کش قهرمان خب دارید می‌گویید که کارش چیست و یک قهرمان هم به تهش می‌بندید تا تاثیرگذارتر باشد.

صد البته که کیفیت و ارزش کالای شما اهمیت بیشتری دارد تا نامی که برای آن انتخاب می‌کنید اما این دو مکمل یکدیگرند و به رشد هم کمک می‌کنند.

در واقع میان اسم و کیفیت کالا یک رابطۀ دوطرفه وجود دارد. به این معنا که اگر اسم خوبی انتخاب کنید مخاطب را جذب می‌کنید و اگر کیفیت خوبی ارائه دهید مخاطب از نو به نام‌گذاری و تیترنویسی شما اعتماد می‌کند و به سمت کالا یا محتوای تولیدی شما سوق داده می‌شود.

پس همیشه سعی کنید اسم‌های خلاقانه‌ای انتخاب کنید و چشم مخاطب‌تان را بر روی خود متمرکز کنید.

2 thoughts on “سوسک‌کش قهرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *