پیوند محتوا و محل انتشار

وقتی صدای‌تان واضح نباشد، حرف‌های خوب‌تان هم شنیده نمی‌شود.

پیوند همیشگی‌ای که مابین محتوا و محل و شیوۀ ارائه آن وجود داشته مهم‌ترین عاملی‌ست که می‌تواند منجر به موفقیت شما در تولید محتوا شود.

اگر می‌خواهیم در تولید محتوا موفق باشیم اولین گام این است که درگاه مناسب برای ارائه کردنش را هم پیدا کنیم.

مثلا اینستاگرام برای عکس گذاشتن از غذا خوب است، تلگرام برای کانال‌های جوک‌گذار، توییتر برای رشته توییت‌هایی که از بدبختی‌مان می‌گویند و…

صد البته هر یک از فضاهایی که نام برده شد حاوی محتوای خوب هستند. در اینستاگرام صفحه‌هایی هستند که شما را به کتابخوانی ترغیب می‌کنند، در تلگرام کانال‌های خبری خوب موجود است و در توییتر هم چیزهایی کمی نیست که شما را آگاه‌تر کنند.

در تولید محتوا اینکه شما بر چیستی محتواتان آگاه باشید و بدانید برای چه و در چه عرصه‌ای تولید می‌کنید بسیار حائز اهمیت است.

درگاهی که شما از طریق آن به مخاطب‌تان محتوا را می‌دهید به شدت در ماندگار شدن یا نشدنش تاثیرگذار است. اگر مقاله‌های جدی را در اینستاگرام قرار می‌دهید و تمام مقاله در کامنت‌های بعدی گذاشته شده است توقع دیده شدن توسط مخاطب و ماندگاری آن را نداشته باشید.

در میان تمامی رسانه‌هایی که قرار دارد سایت چیز دیگری‌ست؛ حداقل برای تولید محتوای جدی‌تر.

از مزایای سایت این است که محدودیتی در شیوۀ ارائه ندارید و مخاطب‌تان با آگاهی کامل بر اینکه قرار است با چه چیزی روبه‌رو شود با شما همراه می‌شود.

مطالب شما در سایت، در لابه‌لای دیگر صفحات گم نمی‌شود و قرار نیست در حق‌تان جفا شود. اگر خوب تولید کنید مخاطب خوب را می‌شناسید و سایت‌تان رتبۀ بهتری می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *